wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Przed wysłaniem produktu  prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail w celu weryfikacji zasadności reklamacji i wstępnej diagnostyki uszkodzenia.

Otrzymacie Państwo indywidualny nr. zgłoszenia reklamacyjnego który na należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce.

Przesyłki bez nr. zgłoszenia reklamacyjnego nie będą przyjmowane.

 

Do każdego uszkodzonego produktu należy dołączyć jak najbardziej szczegółowy opis uszkodzenia.

Każda przesyłka serwisowa – reklamacyjna musi być do nas zgłoszona przed dostawą.
 

Przypominamy:

- Produkt uszkodzony mechanicznie przez klienta nie podlega procesowi reklamacji.

- Produkt sprawny odesłany do nas w ramach procedury reklamacyjnej odsyłamy tylko na koszt klienta po uprzednim uregulowaniu kosztu wysyłki.



Tel. Kontaktowy: 882 055 060

e-mail – sklep@friendlyshop.pl


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.  

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu